Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1477
Назва: Теоретичні та методологічні аспекти проблеми розвитку психологічної культури особистості майбутнього вчителя трудового навчання
Автори: Видра, Олександр Григорович
Ключові слова: психологічна культура
вчитель трудового навчання
рефлексія
концептуальна модель
Дата публікації: 2007
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Видра О. Г. Теоретичні та методологічні аспекти проблеми розвитку психологічної культури особистості майбутнього вчителя трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. Чернігів: ЧДПУ, 2007. Вип. 45. С. 112 – 116.
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз поняття психологічної культури та особливостей її формування і розвитку; визначено роль і місце психологічної культури в структурі навчально-професійної діяльності майбутнього вчителя трудового навчання; розроблена концептуальна модель психологічної культури майбутнього вчителя трудового навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1477
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.