Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1477
Назва: | Теоретичні та методологічні аспекти проблеми розвитку психологічної культури особистості майбутнього вчителя трудового навчання |
Автори: | Видра, Олександр Григорович |
Ключові слова: | психологічна культура вчитель трудового навчання рефлексія концептуальна модель |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Видра О. Г. Теоретичні та методологічні аспекти проблеми розвитку психологічної культури особистості майбутнього вчителя трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. Чернігів: ЧДПУ, 2007. Вип. 45. С. 112 – 116. |
Короткий огляд (реферат): | Здійснено аналіз поняття психологічної культури та особливостей її формування і розвитку; визначено роль і місце психологічної культури в структурі навчально-професійної діяльності майбутнього вчителя трудового навчання; розроблена концептуальна модель психологічної культури майбутнього вчителя трудового навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1477 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні та методологічні аспекти проблеми розвитку психологічної культури особистості майбутнього вчителя трудового навчання.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.