Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВидра, Олександр Григорович-
dc.date.accessioned2020-03-30T12:56:32Z-
dc.date.available2020-03-30T12:56:32Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citation14. Видра О.Г. Зміст особистісно-професійних прагнень в контексті розвитку психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання. Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України. Київ: П/П «ЕКМО», 2005. Вип. 3. С. 306 – 313.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1472-
dc.description.abstractУ статті розглядається аксіологічний аспект особистісної і професійної підготовки майбутніх вчителів праці в якості розвитку їх психологічної культури. На основі результатів констатуючого дослідження здійснюється конкретизація системи особистісно-професійних прагнень студентів в структурі їх психологічної культури. Обумовлюється подальший напрямок дослідження з даної проблеми.en_US
dc.publisherКиїв: П/П «ЕКМО»en_US
dc.subjectпсихологічна культураen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectучитель трудового навчанняen_US
dc.titleЗміст особистісно-професійних прагнень в контексті розвитку психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.