Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1472
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Видра, Олександр Григорович | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T12:56:32Z | - |
dc.date.available | 2020-03-30T12:56:32Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | 14. Видра О.Г. Зміст особистісно-професійних прагнень в контексті розвитку психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання. Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України. Київ: П/П «ЕКМО», 2005. Вип. 3. С. 306 – 313. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1472 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається аксіологічний аспект особистісної і професійної підготовки майбутніх вчителів праці в якості розвитку їх психологічної культури. На основі результатів констатуючого дослідження здійснюється конкретизація системи особистісно-професійних прагнень студентів в структурі їх психологічної культури. Обумовлюється подальший напрямок дослідження з даної проблеми. | en_US |
dc.publisher | Київ: П/П «ЕКМО» | en_US |
dc.subject | психологічна культура | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | учитель трудового навчання | en_US |
dc.title | Зміст особистісно-професійних прагнень в контексті розвитку психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зміст особистісно-професійних прагнень в контексті розвитку психологічної культури майбутніх вчителів трудового навчання.pdf | 1.43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.