Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.contributor.authorЛісневська, Алла Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-03-30T10:02:58Z-
dc.date.available2020-03-30T10:02:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛяховець Л. О., Лісневська А. О. Особливості самопрезентації юнаків-користувачів мережі Instagram. Теорія і практика сучасної психології : зб. наук. пр. 2020, №1, Т. 1.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1455-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання побудови Я-Образу юнаків-користувачів соціальних мереж, пов’язане з самопрезентацією та пошуком власної ідентичності в Інтернет-середовищі. Самопрезентація, як чинник соціальної адаптації, особливо актуальна для осіб юнацького віку (зокрема, у контексті набуття ідентичності – самототожності, цілісності свого “Я”), що й зумовлює детальне вивчення заявленої проблеми.en_US
dc.publisherТеорія і практика сучасної психології : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectвіртуальний образen_US
dc.subjectуправління враженнямen_US
dc.subjectсамоідентифікаціяen_US
dc.titleОсобливості самопрезентації юнаків-користувачів мережі Instagramen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості самопрезентації юнаків-користувачів мережі Instagram.pdf521.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.