Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1455
Назва: Особливості самопрезентації юнаків-користувачів мережі Instagram
Автори: Ляховець, Лариса Олексіївна
Лісневська, Алла Олексіївна
Ключові слова: соціальні мережі
віртуальний образ
управління враженням
самоідентифікація
Дата публікації: 2020
Видавництво: Теорія і практика сучасної психології : зб. наук. пр.
Бібліографічний опис: Ляховець Л. О., Лісневська А. О. Особливості самопрезентації юнаків-користувачів мережі Instagram. Теорія і практика сучасної психології : зб. наук. пр. 2020, №1, Т. 1.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання побудови Я-Образу юнаків-користувачів соціальних мереж, пов’язане з самопрезентацією та пошуком власної ідентичності в Інтернет-середовищі. Самопрезентація, як чинник соціальної адаптації, особливо актуальна для осіб юнацького віку (зокрема, у контексті набуття ідентичності – самототожності, цілісності свого “Я”), що й зумовлює детальне вивчення заявленої проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1455
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості самопрезентації юнаків-користувачів мережі Instagram.pdf521.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.