Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1451
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-03-30T09:47:59Z-
dc.date.available2020-03-30T09:47:59Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О. Основні етапи й напрямки дослідження соціального інтелекту у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка : зб. наук. праць у 2-х т. / гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 82. Т. 2. С. 18-22.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1451-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється досвід вітчизняних та зарубіжних науковців щодо діагностики соціального інтелекту. Представлені сучасні напрямки дослідження соціального інтелекту. Виділено п’ять етапів його вивчення, розкрито специфіку і наукові досягнення кожного з періодів.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;-
dc.subjectсоціальний інтелектen_US
dc.subjectетапи дослідженняen_US
dc.subjectвимірювальні процедуриen_US
dc.subjectтеоріїen_US
dc.titleОсновні етапи й напрямки дослідження соціального інтелекту у вітчизняній та зарубіжній психологічній науціen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.