Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГергуль, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorГороднича, Лариса Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-03-30T08:49:55Z-
dc.date.available2020-03-30T08:49:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. − С.44−49.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1438-
dc.description.abstractУ статті досліджується поняття "професійна підготовка майбутнього вчителя", яке розглядається як процес формування й набуття настанов, знань і вмінь, необхідних педагогу для належного виконання завдань навчально-виховного процесу. З'ясовано, що процес професійної підготовки вчителя має певні етапи та передбачає загальну, спеціально-професійну та особистісну підготовку. Увага акцентується на особистісній підготовці майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення дисциплін мовного та педагогічного циклів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаціональний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectучительen_US
dc.subjectмайбутній філологen_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмовна підготовкаen_US
dc.titleФормування професійної майстерності майбутнього вчителя-філологаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf402.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.