Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГороднича, Лариса Віталіївна-
dc.contributor.authorОльховик, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-30T08:27:43Z-
dc.date.available2020-03-30T08:27:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруюва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. – № 3 (87). – С.38-48.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1435-
dc.description.abstractУ статті пропонуються можливі шляхи вирішення проблеми відірваності вимог освітніх програм від професійної компетентності та потреб сучасного ринку праці, окреслюється один із варіантів інтеграції курсів на прикладі спеціальності «Українська мова і література». Автори розробили поетапну методику створення проекту літературно-мистецького журналу як технології кейс-методу на етапі перевірки програмних результатів, що одночасно дозволяє враховувати специфіку спеціалізацій і викладання англійської мови за професійним спрямуванням. Для прикладного розуміння викладених ідей пропонується розглянути можливість поєднання результатів навчання англійської мови з дисциплінами предметної спеціалізації в межах освітньої програми академічної кваліфікації «магістр освіти», спеціалізацій «Редактор освітніх видань» і «Художня культура».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаen_US
dc.subjectлітературномистецький журналen_US
dc.subjectміждисциплінарний підхідen_US
dc.subjectпрофесійні компетентностіen_US
dc.subjectкейс-методen_US
dc.titleФормування професійної компетентності у вищій школі засобом літературно-мистецького журналу як технолгії кейсметодуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf891.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.