Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1427
Назва: | Лінгвістична казка як методичний прийом формування іншомовних фонетичних навичок молодших школярів |
Автори: | Городнича, Лариса Віталіївна |
Ключові слова: | фонетичні навички методичний прийом лінгвістична казка молодші школярі |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Городнича Л. В. Лінгвістична казка як методичний прийом формування іншомовних фонетичних навичок молодших школярів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 110. С. 127−130. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено характерні особливостей лінгвістичної казки; розкрито її дидактичні та методичні переваги як прийому формування іншомовних фонетичних навичок; представлено алгоритм створення лінгвістичної казки та подано методичні рекомендації щодо її використання на уроках іноземної мови для навчання фонетики |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1427 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лінгвістична казка як методичний прийом формування іншомовних фонетичних навичок молодших школярів.pdf | 239.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.