Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГороднича, Лариса Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-03-30T07:29:38Z-
dc.date.available2020-03-30T07:29:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГороднича Л. В. Лінгвістична казка як методичний прийом формування іншомовних фонетичних навичок молодших школярів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 110. С. 127−130.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1427-
dc.description.abstractУ статті визначено характерні особливостей лінгвістичної казки; розкрито її дидактичні та методичні переваги як прийому формування іншомовних фонетичних навичок; представлено алгоритм створення лінгвістичної казки та подано методичні рекомендації щодо її використання на уроках іноземної мови для навчання фонетикиen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.subjectфонетичні навичкиen_US
dc.subjectметодичний прийомen_US
dc.subjectлінгвістична казкаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.titleЛінгвістична казка як методичний прийом формування іншомовних фонетичних навичок молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.