Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицун, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-29T18:33:06Z-
dc.date.available2020-03-29T18:33:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГрицун Ю. М. Пізні натхнення Майстра: «Лірична музика» для камерного оркестру та віолончелі соло (за прочитанням К. Паустовського) та «Sonatina piccolo» для струнного оркестру Ігоря Ковача. Аспекти історичного музикознавства: зб. наук. ст. Вип. ІХ. Наукові рефлексії харківської музично-історичної школи / Харків. нац. ун-т мистецтв ім. І. П. Котляревського ; ред.-упоряд. А. М. Жданько, С. Г. Анфілова. Харків : ХНУМ, 2017. 92-106.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1413-
dc.description.abstractВ статті розглядаються два твори, що належать до пізнього періоду творчості українського композитора ХХ століття, що є яскравим представником харківської композиторської школи Ігорю Ковачу (1924-2003) – «Лірична музика» для камерного оркестру та віолончелі соло (за прочитанням К. Паустовського) та Sonatina piccolo для струнного оркестру, в яких збережений міцний зв'язок із сучасними тенденціями української музики 2-ї половини ХХ століття.en_US
dc.publisherХарківська державна академія дизайну і мистецтвen_US
dc.subjectІ. Ковачen_US
dc.subjectнеотенденції у музиціen_US
dc.subjectавторська індивідуальністьen_US
dc.subjectкамерний оркестрen_US
dc.subjectмузичне письмоen_US
dc.titleПізні натхнення Майстра «Лірична музика» для камерного оркестру та віолончелі соло (за прочитанням К. Паустовського) та «Sonatina piccolo» для струнного оркестру Ігоря Ковачаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.