Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицун, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-29T18:22:08Z-
dc.date.available2020-03-29T18:22:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГрицун Ю.М. Категорія Прекрасного як смислова домінанта музичної спадщини Ігоря Ковача. Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти : Збірка наукових статей ХДУМ імені І. П. Котляревського / ред.-упорядник Л. В.Русанова. Харків : «С. А. М.», 2015. Вип. 43. С. 58-67.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1410-
dc.description.abstractАналізується емоційно-етичний зміст образного світу Ігоря Ковача (1924-2003) – видатного представника харківської композиторської школи. Смисловою домінантою багатогранної творчості майстра виявляється сфера Прекрасного, що тлумачиться ним як триєдність Краси, Любові, Добра, що визначає позитивну спрямованість його творів. Стверджуючи незотлінність вищих цінностей життя, оптимізм, романтичну свіжість почуття, творчість І. Ковача виділяється на фоні душевного надлому та внутрішньої суперечливості мистецтва ХХ ст.en_US
dc.publisherПроблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти : Збірка наукових статей ХДУМ імені І. П. Котляревськогоen_US
dc.subjectІгор Ковачen_US
dc.subjectкатегорія Прекрасногоen_US
dc.subjectКрасотаen_US
dc.subjectКохання (Любов)en_US
dc.subjectДоброen_US
dc.subjectсимфонічна музикаen_US
dc.subjectмузично-сценічні жанриen_US
dc.subjectораторіяen_US
dc.subjectпісніen_US
dc.titleКатегорія Прекрасного як смислова домінанта музичної спадщини Ігоря Ковачаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.