Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1405
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грицун, Юлія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-29T18:01:35Z | - |
dc.date.available | 2020-03-29T18:01:35Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Грицун Ю. Н. Опера-балет «Бегущая по волнам» Игоря Ковача: два мира. Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті : зб. наук. пр. / Харк. держ. акад. дизайну і мистец. Харків, 2010. Вип. 3. С. 18-21. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1405 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості співвідношення двох світів: фантастичного та реального та їх розкриття крізь жанри опери та балету у опері «Та, що біжить по хвилях» українського харківського композитора ХХ століття. Ігоря Ковача (1924-2003). Виявляються специфічні засоби втілення авторської концепції. Особлива увага приділяється засобам театралізації музичного висловлювання. | en_US |
dc.publisher | Харківська державна академія дизайну і мистецтв | en_US |
dc.subject | опера-балет | en_US |
dc.subject | фантастичні начала | en_US |
dc.subject | «земні» начала | en_US |
dc.subject | драматургія | en_US |
dc.subject | театральність | en_US |
dc.subject | діалогові сцени | en_US |
dc.subject | ансамблеві сцени | en_US |
dc.subject | лейтмотив | en_US |
dc.subject | оркестр | en_US |
dc.title | Опера-балет «Бегущая по волнам» Игоря Ковача: два мира | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Опера-балет «Бегущая по волнам» Игоря Ковача два мира.pdf | 151.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.