Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1405
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицун, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-29T18:01:35Z-
dc.date.available2020-03-29T18:01:35Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГрицун Ю. Н. Опера-балет «Бегущая по волнам» Игоря Ковача: два мира. Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті : зб. наук. пр. / Харк. держ. акад. дизайну і мистец. Харків, 2010. Вип. 3. С. 18-21.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1405-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості співвідношення двох світів: фантастичного та реального та їх розкриття крізь жанри опери та балету у опері «Та, що біжить по хвилях» українського харківського композитора ХХ століття. Ігоря Ковача (1924-2003). Виявляються специфічні засоби втілення авторської концепції. Особлива увага приділяється засобам театралізації музичного висловлювання.en_US
dc.publisherХарківська державна академія дизайну і мистецтвen_US
dc.subjectопера-балетen_US
dc.subjectфантастичні началаen_US
dc.subject«земні» началаen_US
dc.subjectдраматургіяen_US
dc.subjectтеатральністьen_US
dc.subjectдіалогові сцениen_US
dc.subjectансамблеві сцениen_US
dc.subjectлейтмотивen_US
dc.subjectоркестрen_US
dc.titleОпера-балет «Бегущая по волнам» Игоря Ковача: два мираen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Опера-балет «Бегущая по волнам» Игоря Ковача два мира.pdf151.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.