Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицун, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-29T17:21:56Z-
dc.date.available2020-03-29T17:21:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГрицун Ю. Н. Мир грез и реальности в творчестве Игоря Ковача (на примере оперы-балета «Бегущая по волнам»). Культура народов Причерноморья : науч. журнал. Симферополь, 2010. № 190. С. 67-70.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1403-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості співвідношення двох світів: фантастичного та реального та їх розкриття крізь жанри опери та балету у опері «Та, що біжить по хвилях» українського харківського композитора ХХ століття. Ігоря Ковача (1924-2003). Виявляються специфічні засоби втілення авторської концепції. Особлива увага приділяється засобам театралізації музичного висловлювання.en_US
dc.publisherКультура народов Причерноморья : науч. журнал.en_US
dc.subjectопера-балетen_US
dc.subjectфантастичні началаen_US
dc.subject«земні» началаen_US
dc.subjectдраматургіяen_US
dc.subjectтеатральністьen_US
dc.subjectдіалогові сцениen_US
dc.subjectансамблеві сцениen_US
dc.subjectлейтмотивen_US
dc.subjectоркестрen_US
dc.titleМир грез и реальности в творчестве Игоря Ковача (на примере оперы-балета «Бегущая по волнам»)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.