Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1385
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Капітова, Тетяна Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Мацнєва, Оксана Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-28T19:55:18Z | - |
dc.date.available | 2020-03-28T19:55:18Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Капітова Т.С. Загальні вимоги до підготовки вчителів-мовників в університетах США. Полілог культур: освітній і культурологічний аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих науковців (25 берез. 2014 р.); упор. О. А. Мацнєва. Чернігів: ЧНПУ ім. Т.Г. Шевченка, 2014. С. 46-47 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1385 | - |
dc.description.abstract | Сучасна вища система освіти України базується на багатьох принципах та особливостях, основною з яких на даному етапі є інтегрування досвіду інших країн у вітчизняну систему. Першим кроком на цьому шляху стало введення державою Болонської угоди у вищих навчальних закладах (ВНЗ). У свою чергу впровадження Болонського процесу стимулювало вивчення особливостей систем освіти не тільки у країнах Європи, але й у державах Північної Америки. | en_US |
dc.subject | система освіти | en_US |
dc.subject | США | en_US |
dc.title | Загальні вимоги до підготовки вчителів-мовників в університетах США | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Загальні вимоги до підготовки вчителів-мовників в університетах США.pdf | 204.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.