Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-28T18:06:58Z-
dc.date.available2020-03-28T18:06:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВергунова В.С. Організація спільної діяльності викладачів та студентів у процесі підготовки мистецько-творчих проектів Наукові записки. Серія « Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015. №1. С13-16.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1375-
dc.description.abstractУ статті дається характеристика досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у естетичному аспекті. Конктеризовано зміст та структура означеного феномену, у якій виокремлено когнітивний, емоційно-мотиваційний, діяльнісно-творчий та рефлексивно-оцінний компоненти. Виділено основні шляхи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва.en_US
dc.relation.ispartofseriesПсихолого-педагогічні науки;-
dc.subjectестетичний досвідen_US
dc.subjectціннісне ставленняen_US
dc.subjectмузично-творча діяльністьen_US
dc.subjectдосвід ціннісного ставлення до музичного мистецтваen_US
dc.titleДосвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як естетичний феноменen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.