Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1372
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.contributor.authorГрицун, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-28T15:35:33Z-
dc.date.available2020-03-28T15:35:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВергунова В. С., Грицун Ю. М. Формування ціннісного ставлення до дійсності майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки (на прикладі вивчення твору Ю.Грицун «Чотири грані страшної трагедії» для читця та камерного оркестру. Присвяченого Дню пам’яті голодомору ). «Молодий вчений» № 2.1 (54.1), 2018. С. 17-19.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1372-
dc.description.abstractУ статті характеризується ціннісне ставлення до дійсності у його філософському та психолого-педагогічному аспектах. Підкреслюється взаємозв’язок емоційного, раціонального й практичного елементів у розвитку здатності до сприймання й оцінки мистецьких явищ. Наголошується, що для музичної підготовки майбутніх учителів музики, при комплексному вивченні музичного мистецтва, обов’язковим є ознайомлення з музикою сьогодення – творчістю українських сучасних композиторів. При виявленні особливостей драматургії твору Ю. Грицун увага приділяється представленому синтезу музики та слова, що підкреслює трагедію голодомору 32- 33-х років, змушує замислитись над темами життя і небуття.en_US
dc.subjectсинтез музики та словаen_US
dc.subjectмузичний твірen_US
dc.subjectмузичне сприйманняen_US
dc.subjectціннісне ставленняen_US
dc.titleФормування ціннісного ставлення до дійсності майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовкиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.