Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1372
Назва: | Формування ціннісного ставлення до дійсності майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки |
Автори: | Вергунова, Валерія Сергіївна Грицун, Юлія Миколаївна |
Ключові слова: | синтез музики та слова музичний твір музичне сприймання ціннісне ставлення |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Вергунова В. С., Грицун Ю. М. Формування ціннісного ставлення до дійсності майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки (на прикладі вивчення твору Ю.Грицун «Чотири грані страшної трагедії» для читця та камерного оркестру. Присвяченого Дню пам’яті голодомору ). «Молодий вчений» № 2.1 (54.1), 2018. С. 17-19. |
Короткий огляд (реферат): | У статті характеризується ціннісне ставлення до дійсності у його філософському та психолого-педагогічному аспектах. Підкреслюється взаємозв’язок емоційного, раціонального й практичного елементів у розвитку здатності до сприймання й оцінки мистецьких явищ. Наголошується, що для музичної підготовки майбутніх учителів музики, при комплексному вивченні музичного мистецтва, обов’язковим є ознайомлення з музикою сьогодення – творчістю українських сучасних композиторів. При виявленні особливостей драматургії твору Ю. Грицун увага приділяється представленому синтезу музики та слова, що підкреслює трагедію голодомору 32- 33-х років, змушує замислитись над темами життя і небуття. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1372 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування ціннісного ставлення до дійсності майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки.pdf | 711.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.