Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.contributor.authorГрицун, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-28T15:16:47Z-
dc.date.available2020-03-28T15:16:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВергунова В. С., Грицун Ю. М. Навчальні завдання як засіб стимулювання творчої активності студентів у процесі вивчення музичних дисциплін. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. В 2-х т. / гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 151. Т. 2. С.144-147.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1367-
dc.description.abstractУ статті розглянуто феномен творчої активності як необхідної властивості особистості майбутнього вчителя. Підкреслюється її роль у взаємодії студентів з творами мистецтва, при здійсненні музично-освітньої діяльності, під час вивчення музичних дисциплін. Визначено, що засобом стимулювання творчої активності є застосування у навчальному процесі завдань творчого характеру, які передбачають використання набутих знань та вмінь у нових ситуаціях, вимагають неординарних рішень, здійснюються на основі актів творчості.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectтворча активністьen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectмузично-освітня діяльністьen_US
dc.subjectмузичні дисципліниen_US
dc.titleНавчальні завдання як засіб стимулювання творчої активності студентів у процесі вивчення музичних дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.