Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1367
Назва: Навчальні завдання як засіб стимулювання творчої активності студентів у процесі вивчення музичних дисциплін
Автори: Вергунова, Валерія Сергіївна
Грицун, Юлія Миколаївна
Ключові слова: творча активність
творчість
музично-освітня діяльність
музичні дисципліни
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Вергунова В. С., Грицун Ю. М. Навчальні завдання як засіб стимулювання творчої активності студентів у процесі вивчення музичних дисциплін. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. В 2-х т. / гол. ред. Носко М.О. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 151. Т. 2. С.144-147.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто феномен творчої активності як необхідної властивості особистості майбутнього вчителя. Підкреслюється її роль у взаємодії студентів з творами мистецтва, при здійсненні музично-освітньої діяльності, під час вивчення музичних дисциплін. Визначено, що засобом стимулювання творчої активності є застосування у навчальному процесі завдань творчого характеру, які передбачають використання набутих знань та вмінь у нових ситуаціях, вимагають неординарних рішень, здійснюються на основі актів творчості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1367
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.