Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1364
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-28T10:02:44Z-
dc.date.available2020-03-28T10:02:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВергунова В.С. Проблеми формування рефлексивних умінь студентів як складової досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва. Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук.-метод. статей / за ред. Ю. Ф. Дворника, О. В. Коваль. Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2018. Вип. 1. С.26-29.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1364-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним проблемам формування рефлексивних умінь як необхідної складової досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва майбутніх учителів музики. Підкреслюється, що їх вирішення сприятиме активізації внутрішніх механізмів самореалізації студентів, розвитку здатності до самоаналізу й самооцінки музично-освітньої діяльності, становленню особистісної позиції щодо музичних явищ.en_US
dc.publisherТеорія і методика мистецької освіти : зб. наук.-метод. статейen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectдосвід ціннісного ставлення до музичного мистецтваen_US
dc.subjectсамореалізаціяen_US
dc.titleПроблеми формування рефлексивних умінь студентів як складової досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.