Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1364
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вергунова, Валерія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-28T10:02:44Z | - |
dc.date.available | 2020-03-28T10:02:44Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Вергунова В.С. Проблеми формування рефлексивних умінь студентів як складової досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва. Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук.-метод. статей / за ред. Ю. Ф. Дворника, О. В. Коваль. Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2018. Вип. 1. С.26-29. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1364 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальним проблемам формування рефлексивних умінь як необхідної складової досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва майбутніх учителів музики. Підкреслюється, що їх вирішення сприятиме активізації внутрішніх механізмів самореалізації студентів, розвитку здатності до самоаналізу й самооцінки музично-освітньої діяльності, становленню особистісної позиції щодо музичних явищ. | en_US |
dc.publisher | Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук.-метод. статей | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва | en_US |
dc.subject | самореалізація | en_US |
dc.title | Проблеми формування рефлексивних умінь студентів як складової досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблеми формування рефлексивних умінь студентів як складової досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва.pdf | 438.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.