Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-28T09:52:40Z-
dc.date.available2020-03-28T09:52:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВергунова В.С. Вплив оцінної діяльності на ставлення студентів до музичного мистецтва. Наука та інновації. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Київ, 2018. С.6-7.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1361-
dc.description.abstractСтаття присвячена характеристиці оцінної діяльності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення музично-педагогічних дисциплін як необхідної складової їх підготовки до здійснення професійної діяльності Розглянуто особливість оцінки явищ дійсності й мистецтва у філософському та психолого-педагогічному аспектах; складові естетичної оцінки музичних творів; поєднання в оцінній діяльності емоційних та раціональних елементів. Визначено взаємозв’язок між розвитком здатності до оцінної діяльності у процесі взаємодії з музичним мистецтвом та формуванням ставленням до нього.en_US
dc.publisherНаука та інновації. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Київen_US
dc.subjectоцінкаen_US
dc.subjectестетична оцінкаen_US
dc.subjectмузичне мистецтвоen_US
dc.subjectмузичне сприйманняen_US
dc.titleВплив оцінної діяльності на формування ставлення студентів до музичного мистецтваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.