Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-28T09:37:47Z-
dc.date.available2020-03-28T09:37:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВергунова В.С. Навчально-творчі завдання у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Теорія і методика мистецької освіти : збірник науково-методичних статей. Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2018. Вип. 1 С.52-56.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1360-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання застосування навчально-творчих завдань у процесі вивчення дисципліни «Методика постановки музично-виховних шкільних заходів». Визначено сутність та види цих завдань, серед яких виокремлено індивідуальні навчально-творчі завдання (ІНТЗ) та колективні навчально-творчі завдання (КНТЗ). Охарактеризовано їх специфіку та проблеми обмеженого впровадження у навчальний процес.en_US
dc.publisherТеорія і методика мистецької освіти : збірник науково-методичних статей. Ніжин : НДУ ім. М.Гоголяen_US
dc.subjectтворчі завданняen_US
dc.subjectнавчальна дисциплінаen_US
dc.subjectіндивідуальні навчально-творчі завдання (ІНТЗ)en_US
dc.subjectколективні навчально-творчі завдання (КНТЗ)en_US
dc.titleНавчально-творчі завдання у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.