Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-28T09:22:33Z-
dc.date.available2020-03-28T09:22:33Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationВергунова В.С. Формування художньої свідомості молодших школярів у світлі ідей С.Русової. Вісник ЧДПУ ім. Т.Г.Шевченка: зб. Чернігів: ЧДПУ, 2007. Вип. 47. С. 115 – 119.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1358-
dc.description.abstractУ статті розглядаються погляди українського педагога С.Русової на проблему формування художньої свідомості дітей молодшого шкільного віку як невід’ємної складової частини цілісної й комплексної системи естетичного виховання. Виділяється і простежується головна ідея педагога: художня свідомість особистості – одна із умов її гармонійного розвитку.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectхудожня свідомістьen_US
dc.subjectхудожня діяльністьen_US
dc.subjectхудожньо-творчі здібностіen_US
dc.subjectемоційна сфера особистостіen_US
dc.titleФормування художньої свідомості молодших школярів у світлі ідей C.Русовоїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.