Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T20:26:31Z-
dc.date.available2020-03-27T20:26:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О. Динаміка навчально-професійної мотивації студентів-психологів. Актуальні проблеми психології: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України; за ред. С.Д. Максименка Київ-Ніжин: Вид-во ПП Лисенко М.М., 2013. Том 11, Вип. 8, Ч. 1. С. 612-618.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1350-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню динаміка навчально-професійної мотивації студентів-психологів різних років навчання. Представлені результати дослідження особливостей навчальної, професійної мотивації та цінностей, пов’язаних з професійним вибором. Виявлено змістовні відмінності у навчальній мотивації студентів, які навчаються на різних курсах.en_US
dc.subjectстуденти-психологиen_US
dc.subjectмотивація вибору професіїen_US
dc.subjectмотивація навчанняen_US
dc.subjectтермінальні цінностіen_US
dc.titleДинаміка навчально-професійної мотивації студентів-психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.