Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1345
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ляховець, Лариса Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-27T20:17:33Z | - |
dc.date.available | 2020-03-27T20:17:33Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Ляховець Л.О. Вікові особливості становлення соціального інтелекту. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Психологічні науки : зб. наук. праць у 2-х т. / гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 126. Т. 1. С. 102-107. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1345 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється досвід зарубіжних та вітчизняних науковців щодо теоретичного та емпіричного аналізу проблеми становлення соціального інтелекту в онтогенезі. Наводяться особливості його функціонування в осіб різного віку, зокрема: у дошкільників, молодших школярів, підлітків. Розглядається теорія Р. Селмана, яка розкриває п’ять основних етапів становлення соціального інтелекту в онтогенезі через феномен прийняття дітьми соціальних ролей. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Психологічні науки; | - |
dc.subject | соціальний інтелект | en_US |
dc.subject | соціальна дійсність | en_US |
dc.subject | стадіальність розвитку соціального інтелекту | en_US |
dc.title | Вікові особливості становлення соціального інтелекту | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вікові особливості становлення соціального інтелекту.pdf | 450.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.