Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1345
Назва: Вікові особливості становлення соціального інтелекту
Автори: Ляховець, Лариса Олексіївна
Ключові слова: соціальний інтелект
соціальна дійсність
стадіальність розвитку соціального інтелекту
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Ляховець Л.О. Вікові особливості становлення соціального інтелекту. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Психологічні науки : зб. наук. праць у 2-х т. / гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 126. Т. 1. С. 102-107.
Серія/номер: Психологічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється досвід зарубіжних та вітчизняних науковців щодо теоретичного та емпіричного аналізу проблеми становлення соціального інтелекту в онтогенезі. Наводяться особливості його функціонування в осіб різного віку, зокрема: у дошкільників, молодших школярів, підлітків. Розглядається теорія Р. Селмана, яка розкриває п’ять основних етапів становлення соціального інтелекту в онтогенезі через феномен прийняття дітьми соціальних ролей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1345
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вікові особливості становлення соціального інтелекту.pdf450.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.