Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1345
Назва: | Вікові особливості становлення соціального інтелекту |
Автори: | Ляховець, Лариса Олексіївна |
Ключові слова: | соціальний інтелект соціальна дійсність стадіальність розвитку соціального інтелекту |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Ляховець Л.О. Вікові особливості становлення соціального інтелекту. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Психологічні науки : зб. наук. праць у 2-х т. / гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 126. Т. 1. С. 102-107. |
Серія/номер: | Психологічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється досвід зарубіжних та вітчизняних науковців щодо теоретичного та емпіричного аналізу проблеми становлення соціального інтелекту в онтогенезі. Наводяться особливості його функціонування в осіб різного віку, зокрема: у дошкільників, молодших школярів, підлітків. Розглядається теорія Р. Селмана, яка розкриває п’ять основних етапів становлення соціального інтелекту в онтогенезі через феномен прийняття дітьми соціальних ролей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1345 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вікові особливості становлення соціального інтелекту.pdf | 450.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.