Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T18:58:44Z-
dc.date.available2020-03-27T18:58:44Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О. Особливості взаємозв'язку рівнів соціального інтелекту та індивідуально-особистісних характеристик студентів-психологів. Наука і освіта. 2007. №8-9. С. 98-103.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1335-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється проблема особистісного становлення студентів-психологів у процесі професійної підготовки. Наводяться результати емпіричного дослідження особливостей взаємозв' язку рівня розвитку соціального інтелекту та індивідуально-особистісних характеристик майбутніх фахівців.en_US
dc.publisherНаука і освітаen_US
dc.subjectстудент-психологen_US
dc.subjectсоціальний інтелектen_US
dc.titleОсобливості взаємозв'язку рівнів соціального інтелекту та індивідуально-особистісних характеристик студентів-психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.