Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолдатенко, Олександр Ігорович-
dc.date.accessioned2020-03-27T15:04:56Z-
dc.date.available2020-03-27T15:04:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСолдатенко О. І. Структурно-функціональна модель формування готовності майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 124. С. 225-229.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1313-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано складові структурно-функціональної педагогічної моделі підготовки майбутніх вчителів музики до формування музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання, що включає в собі мотиваційний, змістовний, операційний та інтеграційний компоненти. При тому, визначено мету, зміст, організаційні форми, методи, прийоми та засоби, що забезпечують функціонування запропонованої моделі. Показано змістове наповнення кожного з компонентів розробленої структурно-функціональної моделі, що ґрунтується на аксіологічному підході та взаємозалежності теоретичної й практичної підготовки студентівen_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectструктурно-функціональна педагогічна модельen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмайбутні вчителі музикиen_US
dc.subjectрозвиток музичних здібностей учнівen_US
dc.titleСтруктурно-функціональна модель формування готовності майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного вихованняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.