Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1313
Назва: Структурно-функціональна модель формування готовності майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання
Автори: Солдатенко, Олександр Ігорович
Ключові слова: структурно-функціональна педагогічна модель
професійна підготовка
майбутні вчителі музики
розвиток музичних здібностей учнів
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Солдатенко О. І. Структурно-функціональна модель формування готовності майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 124. С. 225-229.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано складові структурно-функціональної педагогічної моделі підготовки майбутніх вчителів музики до формування музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання, що включає в собі мотиваційний, змістовний, операційний та інтеграційний компоненти. При тому, визначено мету, зміст, організаційні форми, методи, прийоми та засоби, що забезпечують функціонування запропонованої моделі. Показано змістове наповнення кожного з компонентів розробленої структурно-функціональної моделі, що ґрунтується на аксіологічному підході та взаємозалежності теоретичної й практичної підготовки студентів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1313
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.