Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1313
Назва: | Структурно-функціональна модель формування готовності майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання |
Автори: | Солдатенко, Олександр Ігорович |
Ключові слова: | структурно-функціональна педагогічна модель професійна підготовка майбутні вчителі музики розвиток музичних здібностей учнів |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Солдатенко О. І. Структурно-функціональна модель формування готовності майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 124. С. 225-229. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано складові структурно-функціональної педагогічної моделі підготовки майбутніх вчителів музики до формування музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання, що включає в собі мотиваційний, змістовний, операційний та інтеграційний компоненти. При тому, визначено мету, зміст, організаційні форми, методи, прийоми та засоби, що забезпечують функціонування запропонованої моделі. Показано змістове наповнення кожного з компонентів розробленої структурно-функціональної моделі, що ґрунтується на аксіологічному підході та взаємозалежності теоретичної й практичної підготовки студентів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1313 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.