Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1309
Назва: Готовність майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів, її критерії
Автори: Солдатенко, Олександр Ігорович
Ключові слова: музична діяльність
музичні здібності
критерії та показники готовності
рівні готовності
майбутні вчителі музики
Дата публікації: 2014
Видавництво: РВУЗ «Крымский гуманитарный университет» (г. Ялта)
Бібліографічний опис: Солдатенко О. І. Готовність майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів, її критерії. Проблемы современного педагогического образования : Сб. статей. Ялта : РИО КГУ, 2014. Вип. 46. Ч. 6. С. 189–198
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто складові музичної діяльності та виділено набір знань та вмінь, якостей, які має розвивати в собі майбутній учитель музики. Наведено критерії та показники, рівні готовності майбутніх учителів музики до професійної діяльності. Висвітлено рівень професійної готовності майбутнього учителя музики (високий, середній, низький) до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1309
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.