Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолдатенко, Олександр Ігорович-
dc.date.accessioned2020-03-27T14:49:04Z-
dc.date.available2020-03-27T14:49:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСолдатенко О. І. Готовність майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів, її критерії. Проблемы современного педагогического образования : Сб. статей. Ялта : РИО КГУ, 2014. Вип. 46. Ч. 6. С. 189–198en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1309-
dc.description.abstractУ статті розглянуто складові музичної діяльності та виділено набір знань та вмінь, якостей, які має розвивати в собі майбутній учитель музики. Наведено критерії та показники, рівні готовності майбутніх учителів музики до професійної діяльності. Висвітлено рівень професійної готовності майбутнього учителя музики (високий, середній, низький) до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного вихованняen_US
dc.publisherРВУЗ «Крымский гуманитарный университет» (г. Ялта)en_US
dc.subjectмузична діяльністьen_US
dc.subjectмузичні здібностіen_US
dc.subjectкритерії та показники готовностіen_US
dc.subjectрівні готовностіen_US
dc.subjectмайбутні вчителі музикиen_US
dc.titleГотовність майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів, її критеріїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.