Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолдатенко, Олександр Ігорович-
dc.date.accessioned2020-03-27T14:33:13Z-
dc.date.available2020-03-27T14:33:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСолдатенко О. І. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання. Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. 2013. №3(50). Додаток 1 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. Т.2. С. 26–30.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1305-
dc.description.abstractУ статті розглядаються педагогічні умови, що забезпечують формування готовності майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання. При тому, визначаються компоненти та рівні готовності майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання на основі сформованих показників цієї готовностіen_US
dc.publisherВища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. РВВ КГУen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectіндивідуально-орієнтовані педагогічні технологіїen_US
dc.subjectмузичні здібностіen_US
dc.subjectмайбутні учителі шкіл естетичного вихованняen_US
dc.subjectкритерії та показники формування готовностіen_US
dc.titleПедагогічні умови формування готовності майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного вихованняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.