Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1301
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ляховець, Лариса Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-27T14:03:59Z | - |
dc.date.available | 2020-03-27T14:03:59Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Ляховець Л.О. Теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену соціального інтелекту / Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: зб. наук. праць. №5 (7). Київ: Університет “Україна”, 2008. С. 410-418. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1301 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу основних підходів до розуміння феномену соціального інтелекту особистості, що склалися у вітчизняній та зарубіжній соціально-психологічній науці. Розглядаються питання структури, етапів та чинників розвитку соціального інтелекту. | en_US |
dc.subject | соціальний інтелект | en_US |
dc.subject | соціально-когнітивний потенціал | en_US |
dc.subject | соціальна компетентність | en_US |
dc.title | Теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену соціального інтелекту | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену соціального інтелекту.pdf | 159.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.