Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1301| Назва: | Теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену соціального інтелекту |
| Автори: | Ляховець, Лариса Олексіївна |
| Ключові слова: | соціальний інтелект соціально-когнітивний потенціал соціальна компетентність |
| Дата публікації: | 2008 |
| Бібліографічний опис: | Ляховець Л.О. Теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену соціального інтелекту / Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: зб. наук. праць. №5 (7). Київ: Університет “Україна”, 2008. С. 410-418. |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу основних підходів до розуміння феномену соціального інтелекту особистості, що склалися у вітчизняній та зарубіжній соціально-психологічній науці. Розглядаються питання структури, етапів та чинників розвитку соціального інтелекту. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1301 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену соціального інтелекту.pdf | 159,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.