Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T13:16:10Z-
dc.date.available2020-03-27T13:16:10Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationВергунова В.С. Педагогічні умови формування художньої свідомості учнів.Проблеми мистецької освіти: зб. наук. –метод. статей. Вип. 1. Ніжин: НДУ, 2007. С. 145 – 153.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1297-
dc.description.abstractУ статті розглядаються педагогічні умови формування художньої свідомості особистості учнів, серед яких: формування музичного сприймання, збагачення художнього тезаурусу школярів, активізація художньо-творчого мислення учнів.en_US
dc.subjectмистецтвоen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectхудожня свідомістьen_US
dc.titleПедагогічні умови формування художньої свідомості учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічні умови формування художньої свідомості учнів.pdf424.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.