Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T13:08:32Z-
dc.date.available2020-03-27T13:08:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВергунова В.С. Методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки №15. Ч.1, 2012. С.65-72.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1295-
dc.description.abstractУ статті розкриваються методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи. Виділено основні концептуальні положення, на яких ґрунтується цей процес. Запропоновано принципи та педагогічні умови необхідні й достатні для його ефективності.en_US
dc.publisherВісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectдосвід ціннісного ставлення до музичного мистецтваen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectформування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтваen_US
dc.subjectпринципиen_US
dc.titleМетодичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.