Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1295
Назва: Методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи
Автори: Вергунова, Валерія Сергіївна
Ключові слова: досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва
педагогічні умови
формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва
принципи
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
Бібліографічний опис: Вергунова В.С. Методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки №15. Ч.1, 2012. С.65-72.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи. Виділено основні концептуальні положення, на яких ґрунтується цей процес. Запропоновано принципи та педагогічні умови необхідні й достатні для його ефективності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1295
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.