Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T11:45:42Z-
dc.date.available2020-03-27T11:45:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВергунова В. С. Методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення майбутнього вчителя до музичного мистецтва. Збірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». Вип. 11 Кам’янець-Подільский : Видавець ПП Зволейко Д.Г., 2012. С. 221-225.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1291-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва як особистісної якості музиканта-педагога. Дається характеристика філософсько-естетичних, психологічних, педагогічних та музикознавчих поглядів щодо сутності означеного феномену. Підкреслюється його роль у становленні особистості майбутнього вчителя музики.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика»en_US
dc.subjectдосвід ціннісного ставлення до музичного мистецтваen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectметодологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтваen_US
dc.titleМетодологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення майбутнього вчителя до музичного мистецтваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.