Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1287
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вергунова, Валерія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-27T11:24:51Z | - |
dc.date.available | 2020-03-27T11:24:51Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Вергунова В. С. Педагогічні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва майбутніх учителів початкових класів і музики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол. Ред. Носко М.О. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 79. С.138 - 140. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1287 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються актуальні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики. Підкреслюється, що їх вирішення сприятиме підвищенню ефективності музично-педагогічної діяльності студентів, становленню ціннісної свідомості, оскільки досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва є її важливим елементом. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва | en_US |
dc.subject | музично-педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | педагогічна взаємодія | en_US |
dc.title | Педагогічні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва майбутніх учителів початкових класів і музики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва майбутніх учителів початкових класів і музики.pdf | 414.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.