Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1287
Назва: Педагогічні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва майбутніх учителів початкових класів і музики
Автори: Вергунова, Валерія Сергіївна
Ключові слова: досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва
музично-педагогічна діяльність
педагогічна взаємодія
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Вергунова В. С. Педагогічні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва майбутніх учителів початкових класів і музики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол. Ред. Носко М.О. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 79. С.138 - 140.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються актуальні проблеми формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики. Підкреслюється, що їх вирішення сприятиме підвищенню ефективності музично-педагогічної діяльності студентів, становленню ціннісної свідомості, оскільки досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва є її важливим елементом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1287
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.