Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1284
Назва: Теоретичне обґрунтування критеріїв та показників сформованості досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики
Автори: Вергунова, Валерія Сергіївна
Ключові слова: досвід
ціннісне ставлення
критерії сформованості досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва
Дата публікації: 2010
Видавництво: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Вергунова В.С. Теоретичне обґрунтування критеріїв та показників сформованості досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. Л.П. Мельник, В.І. Співака. Вип. XIV.Серія: соціально-педагогічна. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2010. С.267-272
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми підготовки студентів педагогічних факультетів до музично-освітньої діяльності, виокремлено компоненти досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва, теоретично обґрунтовано критерії та показники його сформованості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1284
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.