Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1248
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лимар, Юлія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-26T19:25:28Z | - |
dc.date.available | 2020-03-26T19:25:28Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Лимар Ю. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження / Ю.М.Лимар // Інновації в початковій освіті : проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ.конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2019. С. 114-117. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1248 | - |
dc.description.abstract | Розкрито можливості спостереження як методу науково-педагогічного дослідження у виявленні індивідуальних особливостей дітей молодшого шкільного віку. Описано особливості використання діалогічних вправ (за методикою Хельског Хансен Ґюро (Норвегія) у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження. Проаналізовані процес і результати впровадження цих вправ свідчать, що їх використання сприяє поглибленню знань та критичному розумінню студентами сутності, особливостей планування, проведення, фіксування та аналізу результатів спостереження за молодшими школярами; формуванню у студентів компетентності для культури демократії, а саме: здатності цінувати людську гідність та права людини, цінувати культурну багатоманітність; повагу, громадянську свідомість, навички автономного навчання, аналітичного і критичного мислення, навички слухати та спостерігати, емпатію, навички співпраці, навички вирішувати конфлікти. | en_US |
dc.publisher | Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка | en_US |
dc.subject | метод науково-педагогічниго дослідження | en_US |
dc.subject | спостереження | en_US |
dc.subject | філософський діалог | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження.pdf | 303.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.