Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1244
Назва: Методика соціально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з синдромом негативного самопред’явлення
Автори: Лимар, Юлія Михайлівна
Ключові слова: психологічний синдром
негативне самопред’явлення
демонстративність
дошкільний вік
Дата публікації: 2017
Видавництво: Visoka skola Danubius
Бібліографічний опис: Лимар Ю.М. Методика соціально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з синдромом негативного самопред’явлення / Ю.М. Лимар // Inovativny vyskum v oblasti vzdelavania a socialnej prace (Sladkovicovo, 10-11 marca 2017). Sladkovicovo : Visoka skola Danubius, 2017. P. 174-176.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано передумови виникнення синдрому негативного самопред’явлення у дітей дошкільного віку: соціально обумовлені та органічні. Окреслено основні напрями соціально-виховної роботи вихователя дошкільного навчального закладу з корекції синдрому негативного самопред’явлення у дітей дошкільного віку. Закцентовано на основному принципі соціально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з синдромом негативного самопред’явлення: приділяти увагу дитині тоді, коли вона поводиться добре; не приділяти уваги – якщо дитина поводиться погано. Обґрунтовано необхідність забезпечення дитині можливості реалізації властивої їй демонстративності шляхом залучення її до творчих видів діяльності, а також участі в різноманітних святкових заходах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1244
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.