Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.contributor.authorРибка, Ангеліна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T19:11:20Z-
dc.date.available2020-03-26T19:11:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛимар Ю.М. Особливості адаптації учнів до навчання в Новій українській школі / Ю. М. Лимар, А. О. Рибка // Педагогіка і психологія сьогодні : постулати минулого і сучасні теорії : збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції 19-20 жовтня 2018 р., м. Одеса. Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. Ч.2. С. 41-44.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1243-
dc.description.abstractОбґрунтовано актуальність адаптації учнів до навчання в Новій українській школі з урахуванням особливостей сучасних дітей та основними напрямами реалізації Концепції Нової української школи та Державного стандарту початкової освіти. Визначено та описано основні особливості адаптації учнів до навчання в Новій українській школі: надання більшої свободи учням; проведення ранкових зустрічей; наявність необхідного матеріально-технічного забезпечення кожного класу. По-четверте, переважання ігрових методів навчання й виховання учнів; переважання групових форм роботи.en_US
dc.publisherГО «Південна фундація педагогіки»en_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectучні початкової школиen_US
dc.subjectранкова зустрічen_US
dc.titleОсобливості адаптації учнів до навчання в Новій українській школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.