Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1241
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.contributor.authorНепоп, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-26T19:04:14Z-
dc.date.available2020-03-26T19:04:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛимар Ю.М., Непоп Ю.М. Експериментальне дослідження стану самовиховання майбутніх учителів початкової школи / Ю.М.Лимар, Ю.М.Непоп // Педагогічні науки: зб. наук. праць / Херсонський державний університет [гол. ред. Федяєва В.Л.]. Випуск 81. Херсон, 2018. С. 179-182.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1241-
dc.description.abstractУ статті описано експериментальне дослідження стану самовиховання майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано результати анкетування та бесід зі студентами щодо виявлення їхніх уявлень про самовиховання; визначення рівня самопізнання, готовності до самовдосконалення й самовиховання. Обґрунтовано необхідність здійснення педагогічного керівництва процесом самовиховання майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки.en_US
dc.publisherХерсонський державний університетen_US
dc.subjectсамовихованняen_US
dc.subjectпрограма самовихованняen_US
dc.subjectсамопізнанняen_US
dc.subjectсамоосвітаen_US
dc.subjectпрофесійно важливі якостіen_US
dc.subjectсамооцінкаen_US
dc.titleЕкспериментальне дослідження стану самовиховання майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.