Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1241
Назва: Експериментальне дослідження стану самовиховання майбутніх учителів початкової школи
Автори: Лимар, Юлія Михайлівна
Непоп, Юлія Миколаївна
Ключові слова: самовиховання
програма самовиховання
самопізнання
самоосвіта
професійно важливі якості
самооцінка
Дата публікації: 2018
Видавництво: Херсонський державний університет
Бібліографічний опис: Лимар Ю.М., Непоп Ю.М. Експериментальне дослідження стану самовиховання майбутніх учителів початкової школи / Ю.М.Лимар, Ю.М.Непоп // Педагогічні науки: зб. наук. праць / Херсонський державний університет [гол. ред. Федяєва В.Л.]. Випуск 81. Херсон, 2018. С. 179-182.
Короткий огляд (реферат): У статті описано експериментальне дослідження стану самовиховання майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано результати анкетування та бесід зі студентами щодо виявлення їхніх уявлень про самовиховання; визначення рівня самопізнання, готовності до самовдосконалення й самовиховання. Обґрунтовано необхідність здійснення педагогічного керівництва процесом самовиховання майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1241
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.