Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/123
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носко, Микола Олексійович | - |
dc.contributor.author | Торубара, Олексій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-14T08:11:17Z | - |
dc.date.available | 2019-01-14T08:11:17Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/123 | - |
dc.subject | методологічна культура педагога | en_US |
dc.subject | концепція методологічної культури | en_US |
dc.subject | зміст методологічної культури | en_US |
dc.title | Філософські підходи до визначення методологічної культури педагога | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації Миколи Олексійовича Носка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Філософські підходи до визначення методологічної культури педагога.docx | 2.97 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.