Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.contributor.authorДорошенко, К. С.-
dc.date.accessioned2020-03-26T18:41:41Z-
dc.date.available2020-03-26T18:41:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСкорик Т. В., Дорошенко К. С. Педагогічні умови формування готовості майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнів. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія : Психолого-педагогічні науки. 2018. №1. С.137-141.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1234-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність комунікативної компетентності школярів, яка проявляється як здатність до сприймання та інтерпретації творів мистецтва, а також діалогічної взаємодії у мистецькій діяльності. Автори наголошують, що ефективність розвитку комунікативної компетентності учнів можлива за умови усвідомлення школярами змісту комунікативної діяльності, що полягає не тільки у здатності до розуміння та правильного транслювання інформації, а й активного слухання співрозмовника, співпереживання та рефлексивного усвідомлення значимого змісту. Визначено роль музичного мистецтва у розвитку комунікативної компетентності у процесі музичної діяльності та інтерпретації музичних творів. Особливість розвитку комунікативної компетентності учнів на уроках музики пов’язана також із творчими аспектами музичної діяльності, а саме із стимулюванням фантазії та уяви учнів, імпровізуванням та експериментуванням. Пропонується структура готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнів, яка включає змістову, процесуальну та рефлексивну компоненту. Визначаються першочергові та підпорядковані педагогічні умови, необхідні для ефективного процесу фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Конкретизовано педагогічні умови, що забезпечують готовність майбутніх вчителів до розвитку комунікативної компетентності учнів, серед яких визначено важливість практичної підготовки, діалогічної взаємодії та рефлексивних методів навчання. Наголошується, що здатність учителя до спілкування з учнями засобами музичного мистецтва, трансляція їм власного досвіду художньо-педагогічного спілкування, сприяє розвитку комунікативної компетентності школярів, їхньому особистісному зростанню, формуванню ціннісних орієнтацій та розвитку музично-естетичної культури.en_US
dc.publisherНаукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголяen_US
dc.subjectкомунікативна компетентність учнівen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectкомунікативна компетентність вчителяen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectвчитель музичного мистецтваen_US
dc.subjectготовність до професійної діяльностіen_US
dc.titleПедагогічні умови формування готовості майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.