Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1232
Назва: Емоційний інтелект як основа професійної успішності майбутнього вчителя початкових класів
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Міненок, Антоніна Олексіївна
Ключові слова: емоційний інтелект
майбутній вчитель початкових класів
професійна успішність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Збірник матеріалів четвертих всеукраїнських педагогічних читань присвячених 80-річчю з дня народження Лідії Кондрашової
Бібліографічний опис: Скорик Т. В., Міненок А. О. Емоційний інтелект як основа професійної успішності майбутнього вчителя початкових класів. Професійна успішність педагогічного працівника як основа менеджменту якості освітнього процесу : Збірник матеріалів четвертих всеукраїнських педагогічних читань присвячених 80-річчю з дня народження Лідії Кондрашової. Черкаси : ФОП Гордієнко Є. І. 2019. С.317-320.
Короткий огляд (реферат): Професійна успішність вчителя пов’язана із інноваційною спрямованістю педагогічної діяльності та педагогічною творчістю, здатністю налагоджувати ефективну взаємодію у системі «вчитель – учні –батьки - педагогічний колектив», без яких неможливо досягти високого рівня професіоналізму. Ці вимоги зумовлюють новітні підходи до системи підготовки майбутніх учителів, які зосереджують увагу на розвитку особистісних якостей та внутрішніх показників майбутнього вчителя, що мають допомогти йому досягти високого рівня викладання, забезпечать спрямованість на професійне зростання та саморозвиток. В цьому ракурсі слід зазначити про зміну акцентів в освітньому процесі зі знаннєвої компоненти підготовки на емоційно-ціннісну складову.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1232
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.