Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеращенко, Євгенія Миколаївна-
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T18:31:52Z-
dc.date.available2020-03-26T18:31:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГеращенко Є.М., Лимар Ю.М. Фенологічні спостереження як засіб формування природознавчої компетентності молодших школярів. Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць. Одеса, 2019. Вип. 13. С. 82-85en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1228-
dc.description.abstractУ статті розглядається процес формування природознавчої компетентності молодших школярів засобам фенологічного спостереження. Обґрунтовано значні можливості використання фенологічних спостережень в освітньому процесі для формування предметної природознавчої компетентності молодших школярів. Описано основні напрями організації фенологічних спостережень у процесі ознайомлення дітей з природним довкіллям.en_US
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційen_US
dc.subjectприродознавча компетентністьen_US
dc.subjectпредметна природознавча компетентністьen_US
dc.subjectфенологічні спостереженняen_US
dc.titleФенологічні спостереження як засіб формування природознавчої компетентності молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.